Przejdź do głównej zawartości

Po co kolejny blog?


To chyba pierwszy przypadek w historii, gdzie osoba nie biegająca zaczyna pisać blog o bieganiu. Nie mam jednak zamiaru się tu mądrzyć w tym temacie, a jedynie podjąć eksperyment jak 38 – letni kanapowiec przy wadze 130 kg i wzroście 180 cm zaczyna swoją przygodę z tą aktywnością fizyczną. Nie zachęcam jednak nikogo, do podjęcia takiej próby, póki nie skonsultuje się wcześniej z lekarzem.

Moja strona to nie tylko biegnie, bo jak zauważyliście swoim wprawnym okiem ma to być blog o bieganiu i nie tylko. Co znaczy, będę również przemycał wszystkie inne aktywne formy spędzania wolnego czasu. Jeżeli którąś z nich i was zarażę to będzie mi miło. Z góry jednak uprzedzam jeżeli jesteś miłośnikiem sportów ekstremalnych to trafiłeś pod zły adres.

Jeżeli chcecie mi towarzyszyć w tej wędrówce, to zachęcam do śledzenia mojego bloga i polubienia moich profili w mediach społecznościowych. Zachęcam także do komentowania postów, bo przecież nic tak nie wzbogaca jak konstruktywna dyskusja.

Komentarze